Mysig dag på stan

2009-08-25 @ 17:36:58 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hej på er!
Har haft en supermysig dag ute i solen :D
När Alex skulle till skolan hakade jag på och åkte in till stan. Rätt skönt att slippa det där med skola ett tag, hehe ;) Har varit shoppingsugen hur länge som helst men har inte kommit i väg både på grund av jobb och pengabrist. Så idag fick det helt enkelt bli en liten shoppingrunda :) Började vid T-centralen och arbetade mig bort till Östermalmstorg. Slussen får bli en annan dag ;) Hittade ett par skitsnygga jeansleggins från VilaSALT och en mysig stickad oversize tröja. 



För att orka springa på stan måste man börja dan med en stadig frukost :)



 

Drottninggatan





Lunch fick det bli på Edelweis i Gallerian. Älskar att kolla på folk, hahaha.


Nu ska jag iväg till min vän Janni på taco / filmkväll! Ska bli grymt kul! Har inte träffat muppgänget på jättelänge så vi har mycket att snacka om :)

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Madeleine

Så mysigt! Oh vilken god frukost. Är det yoghurt med frukt i? Vilket tips. Blev sugen på att springa och köpa lite yoghurt nu :)

2009-08-26 @ 19:53:39
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback