Tapaskväll!

2009-08-20 @ 22:04:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej på er!
Har precis kommit hem från stan efter att jag varit och käkat tapas med Lisette på Caliente vid St Eriksplan. Å gud så gott det var! Vi beställde in 4 rätter som vi delade på, bland annat räkor, fajitas och seranoskinka. Mumsigt värre! Kvällen avslutades med en fruktig drink, Mama Bahama, på Hard Rock Café. Mycket skitsnack blev det förstås. Massa snack om IB som vi behövde få ur oss. Kan inte fatta att det rdan gått så lång tid:P Men det är väl härligt? Att tiden inte står still liksom :)





På bussen påväg hem fick jag sån lust att lyssna igenom sånna där gamla godingar på ipoden som man liksom aldrig lyssnar på längre men som man bara inte kan slänga.. Hihi, det var kul. Blev nästan lit full i skratt av en del låtar. Jag menar, kan ni fatta att jag kan hela texten till "Shake that" Eminem ft. Nate Dogg? Det måste ju vara den mest nasty text som finns och just därför bara älskar jag den låten hahaha. Kommer ihåg att jag gick runt och sjöng på den jämt när jag var typ 15.

Har haft den mest fantastiska eftermiddagen med mamma, Sofie och mormor i Vaxholm. Visar bilder och berättar mer i morrn <3


Enjoy;)

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback