Tidiga morgnar...

2009-08-27 @ 22:08:39 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


I morse ringde klockan 04.50.. Snark! Tidiga morgnar startar jag alltid med en varm dusch och sen en stadig frukost och så fick det bli även denna morgon! Kom till jobbet vid 7-tiden, lagom rödrosig efter en spurt från tunnelbanan, hihi :) Dagen gick fort, plötsligt var klockan 4 och det var dags för hemgång. Kände mig rätt mör på bussen hem men det var bara att skjuta undan dom tankarna för hemma väntade en ridtur med Olympus:) Därefter blev det en riktig lyxmiddag, det vill säga grillat, tillsammans med päronen och mormor och morfar;)




Filmjölkslimpa. Bästa frukosten en tidig morgon :)


I morrn är det fredag och utgång! Woho! Ledig helg! Känner mig riktigt partysugen så hoppas på en skitkul kväll i morrn! Ska till käraste Lisette efter jobbet, förhoppningsvis kommer Denise dit också. Där blir det att äta och sen dricka nått gott innan vi drar ut :)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Linda

tack :) Jaa, man lever ju bara en gång, :P men hur gick det för din tatuering? :S det börjar väll bli dags att få dit den snart :P



ja, absolut, säg bara något datum så kan jag kolla så att det inte krockar med nått :D Jag ser fram emot en härlig kväll med er brudar :)

Puss!

2009-08-27 @ 22:27:43
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Sandra drömkaka

Gud ändå så god limpan såg ut & receptet, mmm måste jag testa :) !



Jag går restaurangkonditor, så jag hoppas kunna jobba på bageri eller konditori såsmånigom & få stå & baka hela dagarna, det är drömmen! :)

2009-08-28 @ 18:37:19
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback