Vilken helg!

2009-12-07 @ 20:44:06 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Har inte hunnit med någon dator alls den här helgen! Kanske tur att det finns sånna perioder i livet också..;) Hehe.. Men en massa annat skoj har jag hunnit med!
Har bland annat varit på SACO mässan i Älvsjö och försökt finna lite inspiration för vad jag vill göra med mitt liv.. Hittade en del spännande grejer, särskilt en utbildning som jag blev supersugen på. Känns skönt att känna lite motivation igen! Har varit dåligt på den fronten på sistone.. November symptom kanske..? (Tur att det är December och juletider nu!)
Har även umgåtts lite med Alex och myst för mig själv med en stor kopp chailatte på Espresso House. :)



Biblioteksgatan i juletid :)



Mysstund på Espresso House...



Läste igenom lite grejer jag fick med mig från SACO mässan.. =)

Sov gött!!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Mikaela Urbom

Ser mysigt ut :D

2009-12-08 @ 13:03:31
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Postat av: Hanna

vad mysigt! kommer mycket gärna! Hihi. Kan ta me mig lussebullar och papparkakor med ost. Nån annan kan kanske fixa glögg och lite smått o gott kanske?



pösspöss!

2009-12-08 @ 13:14:36
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback