Myspys

2009-02-24 @ 20:26:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Halloj,
har precis varit iväg och kikat när Alex spelar tennis. Det var nice:) Tennis verkar kul, men jag har aldrig varit bra på det:S Får hålla mig till ridningen tror jag:)

Igår började jag och Alex snacka om att det var väldigt länge sen vi käkade sushi. Och då blir man ju så klart supersugen!! Så Alex och jag bestämde oss för att handla med oss lite sushi hem från "Svenska Sushi" Här i Midsommarkransen. Sushin där är så grymt god!! Dom hade dekorerat våra små sushi beställningar jättefint med blommor, ska visa bilder på det i morrn:)

Nu är det Barca match om en halvtimme ungefär. Vamooooos Barcaaaa!



Ska ni kolla?

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Erica,

härlig bild :D

2009-02-25 @ 10:09:03
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback