5 gånger Gud

2009-01-13 @ 22:22:47 Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()

Halloj,
början av skoldagen såg ut som en vanlig Tisdag. Matte, lunch, spanska. Vanligtvis brukar jag ha håltimme och svenska efter det men istället för svenskan skulle vi in till stan och kolla på teater med svenska klassen. Teatern började kl 6 så jag och två klasskompisar bestämde oss för att åka in lite tidigare till stan för att äta nått innan.
Vi hamnade på ett välkänt ställe, jag gillar deras käk där! Ända tills idag... Precis när vi hade satt oss och börjat fylla vpra hungriga magar så blir en tjej vid bordet brevid helt plötsligt väldigt upprörd och rusar fram med sin wrap till kassan. Henns kompis, som ser att vi undrar vad som händer, säger då: "Det var en larv i hennes wrap!" OMG! äckligt!! Tjejen fick pengarna tillbaka och en ny wrap,,, själv hade jag nog nöjt mig med pengarna...;)


Klockan 6 drog teatern igång i alla fall och jag måste säga att jag tycker den var riktigt bra!! Den är baserad på "Ett Drömspel" som är ett drama av August Strindberg. Skådespelarna var grymt skickliga och stämningen va cool:) Rekomenderas:)

Enjoy;)


H


Kommentarer

Postat av: Alex

dags att byta design :D

2009-01-14 @ 01:06:59

Postat av: Hanna

hahaha, har funderat lite på d:)

2009-01-14 @ 07:13:20
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Postat av: louise- en dalkulla

hihi, ja visst är dom söta! :d

just nu är fölungen mörkbrun med en stor stjärn i pannan o långa ben! :D så himlans söt är hon:p hehe



haft en bra dag?

2009-01-14 @ 20:31:20
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Postat av: Sofia

5 gånger Gud är asbra! har sett den också, gillade den stenhårt o skådisarna var fantastiska! Lite snurrig så jag skulle kunna tänka mig att se den igen :)



äckligt med wrapen btw :P



Pussar

2009-01-14 @ 21:06:17
URL: http://sofflock.blogg.se/

Postat av: louise- en dalkulla

nej, verkligen inte. men de är den första begravninegn ja går på som ja kommer minnas, ja va på min riktiga farfars när ja va 4 år o den minns ja faktiskt ingenting av:(

så de kommer bli lite jobbigt idag, tur man har vattenfast mascara! :D haha



ska du göra idag då?

2009-01-15 @ 07:28:28
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Postat av: Adam

Vad härligt med en larv, lite extra proteiner. I Asien äter man ju allt sådant , skalbaggar, gräshoppor och annat smått och gott! Ha det gött! ;-)

2009-01-15 @ 12:06:11
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Postat av: Karin

Tävla om lipgloss på min blogg!! Pump n' Plump.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback