Tjejmiddag

2009-01-18 @ 16:48:55 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hej på er!

Igår hade jag tjejmiddag här hemma. 10 underbara kompisar kom hit, vi käkade lasagne och gino och drack förstås en massa gott:) På kvällen blev det spel, skitsnack och sen tecknad film, haha.

Tack så jättemycket för hjälpen med förberedelserna (Linda Vicki Hanna å Amanda som var här lite tidigare). Nästa gång lovar jag att bara hälla LITE av redningen i ostsåsen Linda;)

Glömde helt bort min kamera under kvällen men eftersom det var lite "media" folk här så vet jag att det finns bilder att få tag i;) Ska ragga lite på facebook så lägger jag förhoppningsvis upp nått sen!



Nu,,, "Ondskan",,, Palla läääääääsa...:(


Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: louise- en dalkulla

vad mysigt med tjejmiddag! :D

de ska ja ha när ja flyttat in i nya lägenheten tänkte ja! :D hihi

2009-01-19 @ 10:04:20
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

mysigt med tjejmiddag =)

2009-01-19 @ 11:18:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback