11 juli 2009!

2009-07-11 @ 13:14:24 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Yes, det är dagens datum det..

Igår fyllde världens bästa pappa 46 år, GRATTIS!<3

Blev rätt sent igår kväll. Jag kom i säng halv 4 i morse tror jag och då va jag den som la mig först! Som vanligt..^^ Det var en riktigt nice kväll i alla fall. Drack cider, käkade popcorn, tog en tur till Mälaren och till sist blev det en hel del wii. Jag var med en stund men jag tröttnar så jäkla snabbt på alla sorts TV-spel så till slut satt jag brevid och kollade på medan de andra spelade.. Vet inte vad det beror på, kanske att jag suger på sånt? haha...

Alex sover fortfarande men jag hoppas han vaknar snart så vi kan mysa lite. Jag drar ju till Skåne i morrn så då kommer vi ju inte ses på en hel vecka..! Buhu.. Tur att det finns datorer och mobiltelefoner;) Ska i alla fall försöka stanna så länge som möjligt här idag men jag får inte glömma bort att jag har en väska att packa.. Som vanligt lämnar jag alla förberedelser till kvällen innan. Har liksom inte ens tvättat allt jag behöver ha med mig! Men men, det löser sig! Tacka vet jag torktummlare höhö.. Borde kanske skriva en packlista.. Springer alltid runt som en yr höna timmen innan vi ska åka för att leta rätt på alla mobilladdare och ipod sladdar som ska med. Ska förstås ta med mig min lilla hpmini men jag är inte säker på vilka internet förutsättningar som finns där nere i villan vi ska bo. Hoppas på ett supersnabbt olåst bredband! Haha. In my dreams. I know. Men håll en tumme! Vill ju kunna blogga!

Nu tog orden slut. Ska kolla om Alex lillasyster Mika är vaken. Är lite sugen på att baka nått. Brukar bli kladdkaka;) Eller pannkisar kanske?!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Katja

Ja brax vill man ju inte ha =) Äta.. hihi.. Hoppas du får en mysig kväll =D Kram!!!

2009-07-11 @ 13:27:01
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Postat av: Molly

hej hanna!

hoppas att du har haft en bra dag?! :) min dag har varit solig och bra så jag har varit ute och njutit av den :) du får ha en fortsatt bra kväll och helg :) take care! kramar

2009-07-11 @ 19:46:49
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback