Fredag

2009-07-10 @ 17:49:42 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Hello cupcakes!
Började ännu en dag med en skål vaniljyoghurt toppad med min hemmagjorda musli! Smarrigt värre;)

Är hos Alex nu. Vi har varit och fiskat med mamma, mormor, morfar, moster och kusin hos några goda vänner till familjen. Kommer berätta mer om det plus visa lite bilder i morgon när jag kommer hem. Alex verkar inte ha bluetooth funktion på sin dator vilket jag brukar använda för att skicka bilder från mobilen. Apple suger! Mohahaha... Ibland i alla fall.. ;)

Ikväll kommer det över lite folk hit. Vi ska ha chillkväll och eventuellt ta en tur ner till vattnet. Har laddat med cider. No money for cashewnötter :( Buhu.

Saknar dig Esther!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Katja

Ååå jag bara älskar att fiska juh =) Stackars kompisen som har reumatism =( Lider med henne.. Vad ska du göra i Skåne?

2009-07-10 @ 23:10:27
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Postat av: EmelieCatrine

SV: Ja, det var en jättetrevlig fredagskväll! Men din verkar ju också ha varit mysig! :-) Åh, vad snäll du är! Har du något tips på kurer så man känner sig bättre? Huvudvärkstablett, te och ett varmt bad? Kan det vara något tror du? :-)

2009-07-11 @ 13:02:04
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback