"Life of Bellman"

2009-07-30 @ 17:20:05 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Hej pumpkins!
Gårdagen gick i rasande fart och jag hade saker att göra konstant. Jobbet som vanligt mellan 8 och 4. Aldrig har det varit så jobbigt att gå upp ur sängen som den morgonen.. Hade gärnat legat kvar med A en stund..
Efter jobbet åkta jag till Slussen för att möta upp mamma, köpte en chailatte på Café Muggen som jag gick med längs soliga Götgatan, helt jävla underbart!
Efter en snabbis där mötte vi upp pappa och storasyster för att se "Life of Bellman", en rockinsprerad utomhus teater om Bellman. I rollerna bla Andras Wilson och Jesper Salén ;) Den var så grymt jäkla bra! Skithäftig musik, komisk och grymt underhållande! Dessutom är det helt magiskt att se på teater utomhus tycker jag, skitmysigt!

Lite bilder från kvällen:


















Mormor, morfar och storasyster är här. Snart ska vi göra pizza till middag!  

Enjoy;)

H




UPDATE 31/7:




Såhär smarrig blev pizzan!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Fin blogg. :)

2009-07-30 @ 21:55:48
URL: http://habber.blogg.se/

Postat av: Limpan

Tjena mors =D Coolt med teater utomhus:D Bloggen har verkligen blivit en matblogg, kul:D hihi ska forsoka fa upp lite recept sen ocksa, har en del, fast jag lagger upp dem i sverige sen =D Matlagning ar inte sa trakigt iallafall :D hihi



Sjalvklart glommer jag inte bio och middag med favvo tjejsen:D ser fram emot mycket fika i host & massa tjejsnack:D

PUSS HALSA ALLA!

2009-07-30 @ 22:41:49
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Flingan

Trevlig blogg du har! Lätt jättemysigt :)

2009-07-31 @ 19:31:13
URL: http://livelifelikeflingan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback