"Välkommen Zlatan till Barcelona"

2009-07-28 @ 20:42:49 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Japp, så gåre när man låter ens pojkvän hjälpa till med rubriken;) hahaha

Fick gå upp tidigt i morse för att hinna till jobbet till 8. Trött var man förstås men jag tycker ändå det är rätt mysigt att åka genom stan sådär tidigt på morgonen. Stockholm är så charmigt då.. :) Har inte varit alls i butik idag utan har suttit '"vid skolbänken" hehe. Nej men två utbildningar, en säkerhetsutbildning och en datorutbildning, stod på schemat för dagen och det var vad som hans med:) Intressant var det faktiskt! Känner mig lite småsugen på det där med universitet redan.. Kanske borde jag ha sökt till hösten..? Nej, att jobba ett år är ett bra beslut! Tjäna pengar och göra något annat än plugg ett tag kommer göra mig gott;) Dessutom är det skitskoj med ett nytt jobb, speciellt det jag har fått!;)

Efter jobbet åkte jag till Alex:) Vi har varit i stan och sålt hans U2 biljett och sen inhandlat lite ingredienser till dagens middag, nämligen laxpaj!! Brukar äta den lite då och då med mina föräldrar och både jag och Alex tycker det är en favorit! Men kommer vi att lyckas med den själva..? Det återstår att se;) Har haft konstant telefonkontakt med mamma, så att allt blir rätt liksom.. Hihi.. :)

Nej, nu doftar det underbart! Måste gå och kika om den är klar!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Emilies Skafferi

Visst tror jag att det kan passa bra med foccacia till kräftor. Man kan ju variera fyllningen nästan in i det oändliga.

2009-07-28 @ 21:51:13
URL: http://emiliesskafferi.blogg.se/

Postat av: Jessica

Grattis till jobbet, vad kul att vara med att öppna butiken från start.



Hoppas pajen blev god!

2009-07-30 @ 11:29:53
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback