Det finns inget dåligt väder!

2009-06-13 @ 18:55:42 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hello babies!
Har jobbat hela dagen idag, ska jobba hela dagen i morrn. Seg helg! Men måste erkänna att jag är lite, men bara lite, glad över att det inte är 25 grader varmt och strålande sol, för det finns inget värre än att jobba sånna dagar!!

Apropå väder.. När jag kom hem från jobbet tog jag en långpromenad i regnet för att släppa lös tankarna lite grann.. Jag gick förbi en av våra grannars hus och såg hur dom envist stod i regnet och blåsten och spände fast ett tält med ett långbord under. Verkade som att en festkväll eller liknande höll på att förberedas. Jag kunde inte annat än småle och konstatera att vi svenskar e bra jävla tåliga ändå!
Jag har en del kompisar i Spanien, å fanimej vad dom kan klaga så fort det regnar! Det är som att livet stannar upp för lite regn, man kan inte göra NÅGONTING..! Men alla svennar, dom står allt där i ur å skur på midsommaraftonen och spänner upp pressenningar och vita tältdukar, klart vi ska käka sillen utomhus liksom!! ;) En eloge till alla envisa sommarsvenskar;) Måste erkänna att jag själv börjat ge upp vad gäller saken...




En riktig livsnjutare, våran Maya!

Enjoy;)

H




Kommentarer

Postat av: Lisette

Så sant som det var sagt! o blir det lite ruggigt e det bara att ta ut täcken :)

2009-06-13 @ 19:24:44

Postat av: Linda

Haha :P vilka är dem som bor i spanien? :P jao, vi svenskar är ju väldigt tåliga.. thats life (: Men duu, jag skrev ett inlägg till dig förut, jag skrev att om det blir dåligt väder med regn hade jag ett förslag.. för jag är nämligen ensam hemma, och diva höglöper, och viggo är kåt som jag vet ej vad.. då hade jag förslaget att vi kunde laga lunch och äta här, eller göra någon kaka eller nått att fika med :) Iallafall så vi hinner träffas :) Men jag ska självklart inte bestämma, men kom bara med ett förslag :) Puss!!

2009-06-13 @ 21:55:03
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback