Jobb

2009-06-12 @ 19:55:22 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hej på er småkakor!
Sov så JÄVLA bra hela natten hos Alex. Ända tills min mobil helt plötsligt ringde ungefär 5 min innan alarmet skulle gå igång^^ Typiskt...
Har jobbat mellan 12 och 19 så dagen har varit rätt ointressant.. Ska jobba i helgen också så får vi se hur det blir nästa vecka:)


Nästa helg är det ju midsommar! Helt sjukt vad fort tiden går! Hoppas vädret blir lite bättre till dess.. Vad har ni för midsommarplaner? Tror att jag ska träffa kusinerna, mys <3 Ska nog försöka hinna med att baka nått smarrigt till midsommar också ;) Nån som har ett förslag?

Mmm.. Det luktar mat.. Grillen är i full gång och klyftpotatisen är i ugnen.. Nej, nu skulle det sitta fint med ett glas vitt!



Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Mandiz

Sommarens planer blir att hinna med så mycket som möjligt eftersom att de e mitt allra sista sommarlov. Ska peppa mamma å pappa att planera en resa till Italien eller liknande för några nätter. Sen blir det förhoppningsvis en roadtrip med mina fina flickor, å kanske en sista minuten me erika till spain;D Annars, ligga på stranden å festa loss som bara den! Å självklart träffa en massa heta hunkar, vilket hör sommaren till ;)

Vad e dina planer gumman? pussar<3

2009-06-13 @ 16:05:03
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Postat av: Mandiz

Sommarens planer blir att hinna med så mycket som möjligt eftersom att de e mitt allra sista sommarlov. Ska peppa mamma å pappa att planera en resa till Italien eller liknande för några nätter. Sen blir det förhoppningsvis en roadtrip med mina fina flickor, å kanske en sista minuten me erika till spain;D Annars, ligga på stranden å festa loss som bara den! Å självklart träffa en massa heta hunkar, vilket hör sommaren till ;)

Vad e dina planer gumman? pussar<3

2009-06-13 @ 16:05:43
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback