Såhär såg min midsommarafton ut

2009-06-20 @ 20:07:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Lugn eftermiddag på altanten




Mamma och jag hade satt ihop ett knep å knåp häfte som höll alla sysselsatta under eftermiddagen ;)




Morfar tog en tupplur i min nya hängmatta, hihi




Dags för 5-kamp! Hästsko kastning.. (förstås;))




Amanda suger på den sega råttan....




... å spottar den så långt hon kan!!




Stövelkastning var förstås också en gren..




... å bollkastning..




.. men den roligaste var nog denna!! haha..






Sen blev det käk!





Grillspätt med ugnsbakade potatishalvor, solskenssallad och grillade grönsaker




Till efterrätt blev det marrängtårta med fläder. Smarr;)


Kvällen fortsatte sedan med nötter och en hel del gott att dricka :) Har tyvärr inga bilder från senare på kvällen, hade lite annat för mig så jag glömde bort kameran helt, hehe..


Enjoy;)

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback