Tjejsnack

2009-06-15 @ 18:41:11 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Heej,
idag har jag haft fullt upp och jag har bara gjort en massa skojsiga grejer! Känns som att allt (det mesta åtminstone) jag gör nuförtiden är kul!! På ett eller annat sätt;) Jag menar, att jobba är väl sådär kul, men att få lön e GREAT! haha

Fick i alla fall en mysig start på dagen då Maya väckte mig genom att tassa in i rummet och ställa framtassarna på sängkanten:) Helst hade jag velat att hon la sig å myste med mig, men hon ville bara leka som vanligt hehe.. Tog en joggingtur i duggregnet det första jag gjorde när jag gick upp, det är så himla härligt! Sen blev det frukost med mamma och en tur med Olympus.

Fram mot lunch åkte jag över till Linda för att träffa tjejorna. Vi gjorde en SKITGOD laxpaj och morotskaka till efterrätt:D Ska visa bilder sen:) Mycke tjejsnack och skratt blev det i alla fall:) Så mysigt att träffa dom !!!!

Är hos Alex nu. Vi ska se på film och äta cashewnötter ikvällxD Vad ska du göra?


Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: carina

Mysigt! =)

Jobbat och gjort middag som jag nu ätit! Orkar inte mkt mer idag tror jag =(

2009-06-15 @ 19:55:43
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Postat av: Mandiz

Jag ska sova, sova och sova tråkig som jag är. Men jag har bara sovit totalt 9 timmar de senaste tre dygnen!! Snacka om att man e trött efter allt studentfirande och sommarlovsfester. Så jag ser fram emot en tidigkväll eftersom att jag är en lika pigg hurtbulle som du och vaknar klockan 7 hur sent jag än lägger mig! hahah. pussar på kussen<3

2009-06-15 @ 20:44:56
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Postat av: ronja

cashe nötter är gött =)! Rolig blogg, kommentera gärna min ^^

2009-06-28 @ 00:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback