Onsdag

2009-03-25 @ 15:17:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej på er, allt bra?
Med mig är det sådär... Känner mig lite allmänt hängig. ni vet lite huvudvärk och trött.. Hoppas det blir bättre fram mot kvällen:)

Har inte gjort så jättemycket idag. Hade bara en lektion i morse, spanska prov.. Hehe, men jag tror det gick bra:) När jag kom hem blev det en tur med Olympus, sill lunch med mamma och sen plugg..
Men nu kände jag att jag behövde en liten blogg paus!! Blev ju inget inlägg igår heller:P

Vad mer.. Jo! Det är ju våffeldagen idag! Smarrigt!! Här blir det i alla fall våfflor ikväll, hur blir det för eran del?
Nån som har ett extra gott recept att dela med sig av..?
Jag gillar alla dess slag av våfflor! Älskar dom tjocka amerikanska som vi åt till frukost i 2 veckor när vi var i Florida.. Mmmm.. Men vanliga är också goda:) Bäst med socker på;)

Enjoy;)

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback