Klänningsjakt!

2009-05-13 @ 20:51:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hej på er!
Idag har jag och mamma haft en heldag i stan! Vårat mission var att hitta en studentklännig till mig:) Var inne i en heldel affärer, provade en massa olika modeller i helt skilda prisklasser. Till slut hittade jag en söt vit klänning med ena axeln bar. Ända problemet är att jag tycker den är lite för lång, men mormor har lovat hjälpa mig att sy upp den :D
När jag stod där i omklädningsrummen och tog av och på mig nya klänningar så började jag för första gången i mitt liv att fundera på att skaffa silikon tuttar! I princip alla klänningar är till för tjejer med big boobs! Och det har jag dessvärr inte..! Jag är en stolt A-kupa brud som vill kunna ha snygga klänningar! Tänk på det alla dsigner..!

Åter till våran dag i stan.. Det blev en del annan shopping förstås, lunch på John Chriss på Drottninggatan å en avslutande latte på Wayne's:)








I morrn fyller Alex år :D

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Linda

Hehe och jag tycker alltid att klänningar är för tajta i höfterna.. haha tänk så olika det kan bli :P :D Puss!!

2009-05-14 @ 00:41:07
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback