Dinner at Friday's

2009-11-05 @ 15:00:28 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Häromdagen kom världens finaste bästaste Esther to town och igår fick jag den äran att äta en helt grymt god middag på Friday's, Östermalmstorg, tillsammans med henne =) Det var helt underbart att sitta och prata, prata, prata och åter prata med henne om allt som hänt sen sist vi sågs. Tänk att även fast vi inte setts sen strax efter studenten så kändes det precis som vanligt att ses. Det var min fina vanliga Esther och ingen annan =)



Fördrink förstås =) Apple Tini för mig och Strawberry Daiquiri för Esther.




Söt Esther =)




Efterätten Oreo Madness, och JA! den var precis lika god som den ser ut;) (godare mohaha)


Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Linda

Visst har hon skaffat ny frilla, den var asball :P

ja, det måste vart jag av alla som drabbades, var flera i min klass också, konstigt.. :) Man känner sig liksom halv handikappad när telefonen inte funkar som den ska =)



Hur ser din vecka ut nästa vecka? Ska vi försöka ta tag i kragarna och hitt på nått. Jobbar du nästa helg? :)

Pusss!! <3

2009-11-05 @ 16:05:32
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Hanna

värsta frillan hon fixat, najs!



Jo men jag kan då! är ledig efter fyra på lördagen.. ska vi ta det då?



pusssss

2009-11-05 @ 22:54:46
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Postat av: Vicky

SHHIT vad snygg hon var i håret!! Passade henne asbra! Se till och älsa henne det! Vi får ta och ses snart också som vi sa ;) Puss

2009-11-08 @ 15:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback