London Dag 3

2009-11-01 @ 16:47:55 Permalink Resor Kommentarer (1) Trackbacks ()

Söndagen, dagen innan hemfärd, var tänkt att tillägnas endast en sak: SHOPPING! Som ni kanske förstår var denna plan inte särskilt svår att fullfölja;)
Medan mina kompisar åkte iväg till en vintage marknad på Brick Lane spenderade jag förmiddagen vid Covent Garden. Gick och strosade för mig själv i solen och njöt för fulla drag. På kvällen blev det mexikanskt till middag och sen London-taxi hem till hostel :D


Apple Market vid Covent Garden <3 Mysigaste stället!


Covent Garden


Seriöst!! Hur lik?!


Lunch på Café Nero, tomat och basilika soppa, grillad ciabatta och fruktsallad.


Sen lunch för vännerna på E.A.T. Rekomenderas som lunchställe!:)


Älskar deras smarriga müslibars..!


När affärerna hade stängt blev det ett fikastopp på Starbucks innan vi drog hem till hostel.


Primark shopping!<3


Piccadilly Circus, i jakt på ett schyst ställe att käka middag på. Tid? Ca 23.00 haha.


Till slut hamndade vi på en mexikansk restaurang vid namn Chiquito.


I väntan på maten...


Såg att det fanns paella på menyn och det är något som jag verkligen inte kan motstå!


Strawberry Daiquiri till efterrätt (förstås;))


Taxi hem :)


Kanske hinner lägga upp de sista bilderna senare ikväll:) Tills dess...

Enjoy;)

H




Kommentarer

Postat av: Caroline

maten såg riktigt go ut =)

2009-11-03 @ 14:27:36
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback