Sen fika i stan...

2009-11-19 @ 21:59:58 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Tack alla vänner för alla fina ord <3

Idag har det hänt en hel del grejer och jag har fått mycket gjort, älskar sånna dagar! Började som vanligt med hurtbulle stilen, hehe.. ;) Efter frukost var det dags att motionera Olympus, därefter tog jag en joggingtur och till sist en promenad med Maya. Alla fick sin dagliga motion, härligt!
Senare på eftermiddagen åkte jag in till stan för att äta sushi med Alex, lika gott som alltid.. Dagen avslutades med en fika på Café Bellman tillsammans med Lisette och Esther. Var sugen på en chailatte men jag kunde inte låta bli att testa en Toffee Boy! Lät så himla smarrig på menyn... "Espresso med toffeesirap och ångskummad mjölk med kanelkryddor", mums!



Ha en trevlig torsdagskväll! =)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Alex

Sushiiiiiiii :)

2009-11-22 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback