Blog awards 2009

2009-10-17 @ 18:42:47 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Ikväll är det dags för årets blog award gala! Spännande..:) Ska lätt kika in alla häftiga, kreativa bloggar som kommer uppmärksammas. Jag som är lite av en, ja vad ska vi kalla det, "text nörd" kanske (?), tycker det här med bloggar är så mycket mer än ett sätt för fjortisbrudar att lägga upp bilder på sina "outfits". Det finns så enormt många intressanta bloggar där människor födda med textskapandets begåvning fullständigt bubblar ur sig information som sånna som jag suger åt sig med glädje. Så GO alla ni som är nominerade!

Ska speciellt hålla utkik efter alla grymma matbloggar. Om alla läste matbloggar skulle ingen någonsin mer behöva ställa sig den uttjatade frågan "Vad ska vi ha till middag?" Tänk på den du.

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Sandra drömkaka

Oj jag har missat blog galan då, trist den hade jag velat se!

Du får uppdatera mej , vem vann i mat kategorin och vem i mode osv? :)

Ja jag fick minst en ny favorit, jag älskar den mesta choklad så haha men Lindth har en supergod mjölkchoklad med chokladmousse i, den måste du testa! Tror dom hade den i mörk choklad också om du gillar det bättre :)

Åh pistach den måste ju vara jättegod att smälta och ha i en kladdkaka ju! :)



Hoppas du haft en härlig lördag!

2009-10-17 @ 22:29:21
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Postat av: Mandiz

Haha(; nästa gång du kommer ner får vi fan ta å dra ut på tellus märker jag. Hanna är taggad! ;D Men de e faktiskt ett rikigt skoj ställe. Jag har i princip varit där varje helg sen jag fyllde :o! haha. Värt ! När var det du skulle till London? (: pusss<3

2009-10-18 @ 22:26:47
URL: http://pointless.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback