London Dag 1

2009-10-28 @ 10:22:00 Permalink Resor Kommentarer (3) Trackbacks ()

Första dagen på våran London resa började tidigt (klockan 05.00 närmare bestämt) här hemma i härliga Stockholm. Att hinna med flygbussen var challenge number 1, därefter blev det flygplansresa och när vi äntligen var framme var det förstås dags att spana in Oxford Street. 
Här kommer lite bilder =)
 
Påväg ut till planet. Spännande =)
Det första vi gjorde när vi kom till London var att käka lunch, vilket vi gjorde på Café Nero vid Liverpool Street station. 
Vårat härliga, minililla rum på hostel. 
Oxford Street <3 
Är man turist så är man ;) Kan ju inte åka därifrån utan en sånhär bild!! 
Efter lite shopping gjorde vi vårat första stopp på Starbucks <3 Mocca Latte och Granola bar för min del. 
Gabi och jag är nöjda;) 
Självklart blev det dubbeldäckare hem till hostel;) 
Senare på kvällen blev det kinesiskt till middag. Menyn var skum om fan men det vi fick in var gott i alla fall :D 
Efter middagen mötte vi upp Emma och Janni som kom med tåget från något ställe, haha.. Kvällen avslutades vid baren på hostel. 
Är hos Alex nu. Han sover fortfarande. Funderar på att gå ut en stund, vädret verkar rätt okej. Samtidigt är det säkert bäst om jag låter bli.. Sitter här och hostar å hackar så kroppen mår kanske bäst av att stanna inne. En varm dusch istället? Låter lockande;)
Enjoy;)
H

Kommentarer

Postat av: Sandra drömkaka

Åhhh vilken rolig resa du har varit på, vill också till london :) !! var det dyrt ha eget minirum på hostel? och maten är den dyr?



Tack för kommentaren om mina cupcakesen :) !! Mest blir det jag och min kille som käkar upp det jag bakar, väääldigt hälsosamt :P och nu på min lovvecka har jag åkt hem så nu får familjen smaka med hihi.

Jag skulle jättegärna sälja cupcakes, billigt också för jag tycker det är så kul, men jag vet inte om det är någon som skulle vilja köpa av mej?

Finns ju så många riktigta proffs där ute..



Hoppas du har en härlig lill-lördag, här ska det bakas igen :)

2009-10-28 @ 13:51:42
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Postat av: Jenniemartinas

Sv: Hej Hanna! :-) Yes, det är genom samma inloggning jag har bloggarna! Superskönt!

2009-10-28 @ 16:29:39
URL: http://jenniemartinas.blogg.se/

Postat av: Jennie/Kalasgott

Sv: Yes! Så gör man! :-)

2009-10-28 @ 17:10:13
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback