Tack för alla tips!

2009-10-22 @ 17:16:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Nu har jag verkligen fått lite kött på benen om vad man ska passa på att kika på i London! Stort tack!<3

Nu till något annat, packningen!
Usch, jag gillar verkligen inte att packa! Vare sig jag ska iväg en snabbis till jobbet eller om jag ska åka utomlands, det känns liksom ALLTID som att det är något man har glömt.. Nu är det extra svårt också eftersom jag måste tänk på att vi ska vara uta mycket, och London är inte direkt kännt för att vara varmt såhär års.. Tjocktröjor, sockor och halsdukar får åka med!



Tror tyvärr inte frukostarna kommer se ut såhär för min del de närmaste dagarna.. Jag får klara mig med english brakfast helt enkelt!;)




En bild på smarriga middagen jag åt hos Alex igår. Stekt kyckling med ris och sallad:)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback