Tävling!

2009-10-11 @ 20:45:56 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Hej hopp!
Dåligt uppdaterat här på bloggen nu i helgen vilket beror på att jag har haft fullt upp hela tiden! Har inte haft en chans att sitta framför datorn. Det kanske är bra att man har sånna helger ibland;)
Jobbade i går och idag var det dags för min och Olympus tävlingspremiär efter skadan :) Det var på hemmaplan vilket kändes skönt. Man känner till banan, hindrena osv.. Olympus gick i alla fall toppen! Han kändes glad och var grymt pigg! I första klassen fick vi verkligen till det och kom 2a:D I andra klassen gick det lite sämre, fick 8 fel i grunden men rundan var helt okej. Så vi var helt klart nöjda med dagen när vi tuffade iväg hemåt.. :)

Nu är jag helt SLUT!! Ska dessutom upp tidigt i morgon, börjar klockan 6!!!!!!! Men det är lite mitt egna val faktiskt.. Bytte till mig den tiden så att jag, syster och mamma kan hänga med några kompisar för att vara publik i Tinas Cook-a-long som direktsänds i morgon kväll. Så det är helt klart värt det att gå upp i ottan;)

Lägger upp nån fin bild i morrn..:)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Petra

roligt att komma tvåa =) grattis

2009-10-11 @ 20:49:38
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Postat av: Hanna

Va kul hans! Det varni värda!!



Men...då ses vi ju imorn! jag o morsan ska ockås dit! hihi



pussssss

2009-10-11 @ 23:26:58
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Postat av: Mikaela

visar att du har ett liv utanför datan!

2009-10-12 @ 10:50:42
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback