090910

2009-09-10 @ 21:40:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den här dagen har gått grymt fort. Precis som så många andra dagar. Det blev en tidig morgon då jag började jobba vid 7. Alltid segt när klockan ringer strax efter 5 på morgonen men jag piggnar till ganska fort ändå. En varm dusch och en kopp kaffe och en banan på bussen blir en rätt bra start på dagen :)
Efter jobbet blev det trevlig middag med både mamma pappa mormor morfar farmor och farfar. Ärtsoppa och fläskpannkaka bjöds det på torsdagen till ära;) Har alltid varit en av mina favoriter.
Efter middagen for jag och pappa iväg på ett möte på ridklubben, jag fick agera chafför vilket var skoj!:) Börjar känna mig mer och mer van vid ratten så det är kul att det går framåt! Idag körde jag i mörker för första gången, lite småläskigt men det gick bra :)





I morgon bitti blir det en joggingtur med nya brallorna (haha) och sen jobbet vid lunchtid. Sen: LEDIG HELG!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback