Bästa starten på morgonen..

2009-09-11 @ 09:32:01 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


...en joggingtur och sen en härlig frukost med yoghurt och hemmagjord müsli..:)



Det var kallt i morse när jag gav mig ut så det fick bli tjocktröja och vantar! Man kan verkligen känna hur hösten närmar sig..
Just nu sitter jag i morgonrock och lyssnar på 4ans morgon tv, ska snart fixa mig lite för att sen dra iväg till jobbet. Känns som att det kan bli en lååång dag, känns alltid som det när man jobbar kväll. Men det var skönt att hinna med en joggingrunda innan jobbet i alla fall:) Vad ska ni göra idag??
Ikväll blire Harry Potter kväll hos Alex:D

Enjoy;)

H

 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej!

Just nu lottar jag ut en kylskåp med Vitamin Well's drycker.Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/september/vinn-ett-kylskap-fullt-med-vitamin-wells.html



Har massa andra tävlingar igång också.

Kika här :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

2009-09-11 @ 14:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback