Chiles nationaldag (var i förrgår..)!

2009-09-20 @ 10:23:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Halloj!
Dålig update på sistone, ledsen för det..
I fredags var det Chiles nationaldag (!!) :) Chilenare är lite som norrmän, det där med nationaldag är ganska viktigt och ska absolut firas, vilket jag tycker är skitskoj! Vi svenskar är så jäkla tråkiga, det enda som händer 6 juni är liksom att bussarna har svenska flaggor på sig.. I alla fall. Jag var med och firade nationaldagen igår hos en kompis till Alex familj som samtidigt firade sin födelsedag. Det blev en kul kväll med empanadas, pebre och annan spännande chilensk mat och förstås lite fotboll på det;)



Nu sitter jag fullt påklädd, sminkad, friserad och grejad (= helt redo) för att snart dra mig till jobbet. It SUCKS att jobba idag.. hade mycket hellre gått och lagt mig brevid A i sängen och legat där hela dagen framför TV:n.. Men men,, får tänka money. Haha.

Nej, nu ska jag kika vidare på lite bloggar innan jag drar.

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback