Gäsp..!

2009-09-17 @ 08:31:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon på er!
Hoppträningen igår gick jättebra! Så himla kul att äntligen vara igång igen :) När vi kom hem var jag helt slut så jag somnade på direkten när jag kröp ner under täcket och sen har jag sovit som en stock hela natten. Skönt:)

Men ingen sovmorgon här inte! Hästarna fick komma ut vid 7-tiden för nu ska mamma och jag iväg med Maya till veterinären i Uppsala. Veterinären vi ska till har följt Maya sen hennes första epilepsi anfall och det är hon som har hjälpt oss att ställa in medicinen och så.. Därför vägrade mamma byta veterinär bara för att denne har börjat arbete i Uppsala istället för i Stockholm. Helt rätt tycker jag :) Men det är ju en bit att åka, så nu är det bäst vi ger oss av!
Önska oss lycka till!

Våran trollunge..!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback