God morgon!

2009-09-12 @ 11:34:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

.. eller kanske god dag nu?
Ännu en härlig lördag att vakna upp till i alla fall:D Har faktiskt varit vaken ett par timmar men känner mig fortfarande lite små trött.. ni vet sådär mysigt helglat som man kan känna sig ibland.. Åt gröt, ett kokt ägg och en apelsin till frukost medan jag kollade på nyheterna, sen kröp jag ner under en filt i soffan och tog fram en bok ett tag. Har påbörjat mina terroristiska försök till att få liv i Alex men han vill tydligen sova ett tag till. Latmask numero uno!
I eftermiddag blir det ett ridpass och senare ikväll ska jag iväg på ett "god bye party" hos min kära vän Ida som flyttar till England snart. Vi hörs innan dess!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback