Har cashat in vuxenpoäng som fan!

2009-09-03 @ 19:53:13 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Efter lite stallpyssel och en joggingtur på förmiddagen bestämde vi (alltså jag mamma och syster) oss för att ta oss till Täby Centrum och uträtta några ärenden. Jag körde både dit och hem utan problem. Känns som att jag börjar bli rätt van vid ratten nu, det är bra!:)
Väl på centrum började vi med att käka lunch! Vi var verkligen vrålhungriga så lite asiatiskt satt fint;) För min del blev det förstås sushi, kan inte få nog av det. Helt plötsligt dök min kära vän Hanna upp så hon joinade oss vid bordet och hängde med en stund efter också. Mycket trevligt att få prata av sig lite med henne<3
Efter käket blev det ett bankbesök, har tröttnat på mitt maestro kort som funkar typ INGENSTANS! Hatar att behöva springa till bankomaten så fort man ska fika eller så.. Men nu är ett Visa kort påväg hem till mig! ;) Nästa grej var att klacka om mina höstpjucks som jag köpte för ett tag sen. Jag har aldrig tålamod till att lämna in skorna för omklackning, har man köpt dom vill man ju använda dom på direkten liksom!! Men den här gången var jag duktig. En hundring fattigare, ett par hållbarare skor rikare;)
Sen blev det en tur förbi H&M för att köpa en present till en viss person som fyller år i helgen. Mami fyller på söndag men den här personen fyller på lördag.. (Mamma ska förstås också få en present men det kan jag ju inte skriva här mohahaha;)). 
När vi kom hem från centrum hjälpte mamma mig att anmäla mig till a-kassan. Är inte det vuxet så säg?! 117 kronor i månaden kommer jag att betala, så värt det:) Hoppas jag..
Lägger in nån bild i morrn:)
Nu är det dags för middag. Alex och jag har fixat laxpaj, våran favorit. 
Enjoy;)
H

Kommentarer

Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en bra fortsättning på fredagen samt helgen :) några planer? jag ska träffa syster i öövrigt vet jag inte vad jag ska hitta på :)

take care! kramkram

2009-09-04 @ 15:05:31
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Postat av: Molly

hej hanna!

hoppas att du har haft en bra dag?! :) min dag har varit bra men lite seg, jobbigt att resa :p

ha det fint! kram

2009-09-05 @ 19:13:58
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback