Home sweet home

2009-09-21 @ 22:24:21 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


God kväll på er..:)
Har varit på jobbet ikväll mellan 5 och 9, en riktig snabbis men ibland har man helt enkelt korta dagar.. :) Det bästa av allt var när jag sprang ut genom porten i högsta hastighet för att hinna med tunnelbanan, helt plötsligt öppnas en dörr till en bil som jag nyss sprungit förbi och tro det eller ej men där satt storasyster och pappa och väntade på mig:D Gissa om jag blev glaaaad?! Så jäkla skönt. Tack storasyster och pappsi!

Kom ju hem nästan en hel timme tidigare än planerat så jag han kika lite på "Svenska Hollywood fruar". Seriöst, jag tycker det är så sjukt så man tappar hakan. Dom snackar om sina liv där största problemen handlar om vilka skor som passar bäst till jeansen. De har ingen WHAT SO EVER aning om hur ett normalt riktigt liv är. Men dom är ju grymt underhållande i alla fall;) Eller håller ni inte med?



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Jenna

Åh jag måste vara den enda som fortfarande inte har sett detta program :P är verkligen urusel på att se på tv! Kommer det varje kväll eller en gång i veckan? Måste ta reda på vad alla pratar om ;)

2009-09-22 @ 08:20:10
URL: http://jennas.blogg.se/

Postat av: KP

svar: tack så jätte mycket! :D jag vill hålla på med någonting sånt, och design:)

puspuss

2009-09-22 @ 11:44:02
URL: http://ponani.blogg.se/

Postat av: Manda

ååh, va trist att du jobbar. De suger att vara vuxen ibland alltså (; höhö! Jaa, men vi får se till att planera in nån helg som passar, antingen att jag kommer upp eller du ner (; så att vi kan snacka ordentligt :D pussssssssss<3

2009-09-22 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback