Morgonmys i stallet

2009-09-03 @ 08:00:48 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Älskar när jag är den som vaknar först av mig själv, har inget superviktigt att göra, ingen tid att passa. Då blir det en mysig tur ner till stallet för att släppa ut hästarna:)
Idag såg dom lite morgontrötta ut minsann. Men md lite morötter blev dom pigga oh glada:)





Världens bästa





Olympus har fått en ny kompis, Chichi. Hemlånad från faster:)




Nej, nu blir det frukost. Sen en till tur till stallet för att borsta lite.

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: missh

hey!



näää jag ska precis tack o lov få bli sjukskriven nu!!



kram

2009-09-03 @ 13:19:51
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Postat av: Jenna

Är det din häst? Så vacker :) Första gången jag red på säkert 15 år var för 2 år sedan. Det var underbart!

2009-09-05 @ 10:46:13
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback