Plommon

2009-09-14 @ 11:42:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Den här morgonen har startat lika härligt som så många andra = frukost och en ridtur i solen! Nu ska mammsen och jag käka lite lunch och sen ska vi iväg på några ärenden så då passar vi på att övningsköra lite :)

Häromdagen upptäckte vi att vi har frukt på vårat plommonträd! Älskar hemodlat så nu har jag varit ute och plockat de som hunnit mogna. Man får vara snabb, annars käkar fåglarna upp dom..





Vi hörs senare!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Jenna

Plockade oxå plommon i morse :)

SatsFlow var verkligen superkul! Mycket roligare enligt mig än den yoga och pilates som jag tidigare provat. Det här var en skön kombination av lite olika saker så tiden bara skenade iväg :)

2009-09-14 @ 13:34:29
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback