Update!

2009-09-27 @ 20:53:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jisses vad dagarna går! Helgen har rusat förbi i rasande fart och jag har haft jämt att göra kan jag lova:) Åkte hemifrån tidigt i fredags morse och kom inte hem förrän 1½ timme sen ungefär, därav den dåliga uppdateringen..

Helgen har varit lagom seg dagtid med en massa jobb.. Både fredag lördag och söndag.. Kvällstid har den varit desto bättre;)
Efter jobbet i fredags åkte jag hem till Lisette med en pava vin i väskan, hihi. Tillsammans med Lisettes (och min =) förstås) kompis Helena fixade vi den godaste middagen med pecannötspaj till efterrätt. Vi drack vitt och cider och efter ett par timmars tjejsnack gjorde vi oss i ordning för en kväll på stan. Helena hade kännt sig hängig hela veckan så hon hängde dessvärre inte med:/ Jag och Lisette däremot partade loss med ett par andra partysugna kompisar och hade en helt fantastisk kväll =) Vi kom i säng vid 4-tiden (en jäkla tur måste jag säga!!) och strax före 10 på morgonen ringde klockan, dags för jobb både för min och Lisettes del :P
Lördagen på jobbet var seeeeeeg. Slutade vid 21 och då var jag riktigt mör kan jag säga. Då var det gosigt att åka hem till Alex <3 Var hemma hos Alex granne en stund och kollade på film innan vi gick hem och jag kurrade ner mig i Alex sköna säng. Me like 1.40 sängar! Synd bara att jag inte kunde ligga kvar lite längre:/ 06.00 ringde klockan i morse och det var dags för jobb igen.. Slutade vid 18 ikväll och då var det raka vägen hem :)



Hanna gillar pecannötspaj




T-banan i morse... Gäsp...



Hur har eran helg varit?

Enjoy;)

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback