2010-04-07

2010-04-07 @ 22:51:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Den här dagen har varit megablandad. Har varit i skolan, fikat med farmor, lagat en massa mat och varit på hoppträning! Mycket att göra med andra ord, just the way I like it!




Jag måste bara säga att jag är GRYTM NÖJD med min nya öronpiercing. Jag tycker "såret" ser riktigt fint ut, det känns fortfarande lite grann om jag kommer åt örat men inte lika mycket som när jag gjorde den förra piercingen som jag gjorde högt upp på örat. Det gick bra att sova, däremot glömmer jag hela tiden bort den när jag ska svara i telefon! haha, en annan grej som var lite jobbigt var att få in hörlurarna när jag skulle lyssna på musik på bussen idag, blondie som bara trycker in lurarna utan att tänka efter... ;) Ska försöka komma ihåg att tvätta lite försiktigt varje morgon och kväll så får man hoppas att det läker som det ska =)

I morrn är jag ledig! Förhoppningsvis kommer mina goa vänner hit på eftermiddagen och fikar med mig!<3

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback