Deppig? :/

2010-04-06 @ 09:24:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


God morgon,
igår va en sån där dag då jag kände mig allmänt värdelöst men framförallt ENSAM. Känner ni också sådär ibland? Som att man är helt ensam och att livet på nått sätt står still? Jag drog i alla fall täcket över huvudet och lät några tårar komma och sen var det dags att tänka positivt! Idag känns det lite bättre faktiskt...=)

Ska ner till stallet och rida nu sen ska jag iväg för att träffa Linda, hon kan nog muntra upp mig lite också ;) Vi har inte bestämt vad vi ska hitta på men nått kul är jag säker på att det blir! =)


Jag och Linda för lite mer än ett år sen :P



Ha en bra tisdag! Positiva tankar. Var tacksamma! I am ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback