Det kryper i kroppen...

2010-04-11 @ 22:14:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Jag har alldeles för mycket tid över. Har precis kommit hem från en 9-timmars arbetsdag och jag känner mig redan RASTLÖS. Dessutom är jag helt ledig i morrn vilket redan nu får det att krypa i kroppen.. Jag vet, jag ska inte klaga, verkligen inte! För precis ett år sen, när jag satt och råpluggade inför IB-exams, var det här drömsituationen och en av de tankar som fick mig att kämpa vidare. Men jag antar att det visar lite vem jag är, nån som gillar att ha saker att göra helt enkelt!;)



Funderar på att börja med nått nytt.. Nån hobby kanske? Eller bara nått att engagera sig i.. Ideellt? Jag vet inte. Måste hitta på nått. Några tips?

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Du kan alltid få leka med mig i muf, då kan jag lova att det alltid finns något att göra ;)

2010-04-12 @ 10:21:32
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback