Estoy agradecida de..

2010-04-22 @ 18:43:37 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Enligt mig är det otroligt viktigt att kunna känna tacksamhet, och då menar jag att VERKLIGEN KÄNNA tacksamhet, inte bara påstå att man känner det.
Varje dag finns nån liten grej som man blir påmind om att man känner sig lite extra tacksam för och när man känner så tycker jag att man ska ägna det en extra tanke =)
Idag känner jag mig SÅ tacksam över mitt körkort. Blev supersugen på frukt för en stund sen och då var det så lätt att bara hoppa in i bilen och köra ner till ICA för att köpa några äpplen och bananer =)
Och nu vet jag att det finns vissa som tänker " GUD SÅ BARNSLIGT!". Tänk så då ere jävlar! Jag är tacksam för mitt körkort ändå! ;) 



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Ja är det är verkligen något att vara stolt över. Speciellt där vi bor ;)

2010-04-22 @ 19:51:39
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback