Förväntansfull..

2010-04-16 @ 16:02:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


God FREDAG på er,
hoppas ni har haft en händelserik dag! Min har varit lagom speckad måste jag säga =) Var på ännu en spännande föreläsning om PR vid 9-tiden i morse, därefter blev det lite plugg med några tjejer från klassen. Vi var väl sisådär "lagom" effektiva och taggade måste jag erkänna.. Jag vet inte hur många frågor vi läste igenom och sen svarade "aa men det kan man ju läsa om i kapitel 10, det är lätt att göra sen.. NÄSTA!" Hihihi, men vafan, det är ju som sagt fredag! ;)



Eftermiddagslugnet, mellanmål å skvallerblaska, me like!

Jag känner mig på superbra humör för ikväll ska jag nämligen iväg på tjej *host vin host* kväll med mina goa vänner. Vi har fått låna Lindas brors lägenhet (tack Jocke!!), vilket alltid är trevligt för då kan vi husa runt utan att behöva störa någon annan. Det kan ibland gå rätt så vilt till när vi har våra små träffar haha. Vi ska i alla fall mötas upp vid 7-tiden för att handla lite mat å snacks och sen bär det av mot lägenheten för att ha en riktigt soft fredagskväll med de bästa!
Vad ska ni göra ikväll?

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback