God morgon...

2010-04-03 @ 09:18:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hade en galet kul kväll igår med kusiner/syster/vänner. Grymt dansgolv med soooooft musik, mycket dans blev det!;)

Har som vanligt sovit hos mormor och morfar. I natt när vi kom hem var sängarna bäddade, vi hade fått en varsin handduk och tandborste inne på toaletten och för en stund sen vaknade jag upp till världens frukostbuffé. Efter en kopp kaffe på den soliga balkongen måste jag erkänna att det här är ett rehab som heter duga!;) hihi..

Nu ska vi ta en promenad med hunden och sen bär det av hem till mig för att fira påsk! Påskäggsjakt, here I come mohahahaha!!! (Nej, jag blir aldrig för stor för sånt tihi)

Ska försöka uppdatera senare <3

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback