Me like kaffe i solen

2010-04-13 @ 15:47:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Den här dagen såg till en början lite grå och trist ut, kallt och blåsigt var det dessutom när jag klev utanför dörren för att åka till skolan i morse! Men optimist som jag är tog jag med mig brillorna i väskan i alla fall och det var ju tur, för när föreläsningen var avklarad och jag påbörjade resan hem så sken solen som aldrig förr! =) Givetvis blev det en kaffe på altanen när jag kom hem. Shortsdebut i solen dessutom! ;)

Sitter och smaskar i mig lite mellanmål för tillfället. Ska snart gå ner till stallet och packa ihop alla grejer och hästen för att åka på träning. Vad ska ni göra en tisdagskväll som denna..?

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback