Med mormor! =)

2010-04-12 @ 20:53:19 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Det blev en rätt lugn och seg förmiddag med ridning och jogging på schemat. På eftermiddagen kom mormor hit och fikade med mig i solen. Man får inte nog av dessa härliga vårdagar men efter en stunds kaffesörplande på altanen bestämde vi oss för att ta en tur till centrum. Det var skönt att komma iväg (till civilisationen^^) en stund. Som vanligt blev jag bortskämd... fick en supersnygg jeansskjorta av min goa mormor =) Tack! <3

Gillar inte outfit bilder egentligen men här får ni en bara för att jag vill visa min nya GRYMT snygga skjorta!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Ja det är ju sant. Men det borde finnas en massa andra roliga saker som du kan börja med. Någon ny träningsform kan alltid vara kul :P



Bra köp där!

2010-04-12 @ 22:05:39
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: Mandiz

Åh! Den var verkligen galet snygg! Mormor e en hejare på att skämma bort sina barnbarn allt ;D Det gillas!



Ja, mamma har blivit en riktig paparazzi efter att hon fick en ny kamera i handen.. nu får hela familjen ducka bakom buskar om man vill vara ifred (;

2010-04-13 @ 12:29:17
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback