Nya bryn

2010-04-14 @ 22:41:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Plugget i skolan gick mer än bra! =) Synd bara att jag inte kunde stanna lite längre så jag hade fått alla instuderingsfrågor gjorda.. Men jag fick ju å andra sidan en mysig lunch med min mor och en liten brynfärgning gjord. Brynen blev bra! =) Dom är extremt mörka just nu men det beror ju på att färgen även sitter i huden, inte bara i stråna såhär i början. Det riktiga resultet kommer jag se efter en dusch. Formen på brynen kan jag ju däremot se och det blev skitbra om jag får säga det själv!

Btw, det blev riktigt lyxig middag här hemma ikväll! Rödbetor med baconlindad kyckling, fetaost och valnötter, mums! Ni skulle sätt mig, jag hade förkläde å allt! Haha ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback