Piercing och Brottby sushi!

2010-04-06 @ 22:09:04 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


I gårkväll mådde jag SKIT! Ikväll mår jag PRIMA! :D Anledningen? En dag med min vän Linda! <3

Efter stallet tog jag en promenad med Maya och sen en skön dusch och fixade i ordning mig lite. Försökte få tag på min Linda men självklart låg hon och sov eftersom klockan "bara" var halv 12;) Efter lite sms terror fick jag i alla fall tag på henne och en stund senare satte jag mig i bilen och åkte hem till sömntutan. Vi satte oss på deras härliga altan i solen med en varsin kopp kaffe och snackade om allt mellan himmel och jord, det var så jäkla varmt att man kunde sitta i linne! Skönt.. När solen bestämde sig för att gå i moln tog vi bilen till centrum för att hämta ut min klocka som varit på lagning. Lite spontant blev det även ett besök hos frissan, inte för att klippa mig dock utan för att fixa en öronpiercing jag länge gått och funderat på att göra :D
När vi kom hem till Linda igen blev det god fisk till middag och sen satte vi två locas igång med att göra egen sushi! Det var ett pillrigt och kreativt arbete som var grymt mycket roligare än jag någonsin kunnat ana! Sushin blev dessutom supergod och jag är säker på att vi kommer göra det fler gånger :) Nästa tjejkväll kanske..?:)

I morrn är det skola som gäller! Kanske en solig promenad i stan också..? :)











Den översta piercingen är den jag gjorde idag!

Enjoy;)

H






Kommentarer

Postat av: Alex

Mums :)

2010-04-07 @ 14:48:27

Postat av: Mandiz

fyfasen va duktiga ni är och fixar själva!! Ser supersmarrigt ut ju ;D ock piercingen var verkligen tjusig, måste gjort ont bara? Känns som att det är mycket brosk å skit där (; Pussss <3

2010-04-07 @ 19:19:23
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback