Skärtorsdag!

2010-04-01 @ 22:10:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Dagen i ära har jag spenderat på underbara jobbet. Jag älskar att jobba nuförtiden! Saknar så jäkla mycket att ha det som min dagliga syssla.. :)

Kom hem strax efter 6 och då var det raka vägen ner till stallet för att rida en tur på Olympus och sen packa skåpet. Tävling i morrn!! :) Hoppas så att det går bra!<3
Dessutom kommer kusinen och hennes kompis upp till storstaden i morrn för att gå ut med mig, syrran och några fler i morgon kväll. Kommer bli så jäkla kul!! <3



Mellis på bussen påväg hem från jobbet :)

Ha det gott!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Vad kul med tävling! Lycka till :)



Ursh vad jag saknar att jobba...

Kramar

2010-04-02 @ 10:33:32
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback