Tack..

2010-04-17 @ 17:16:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


..bästaste vänner för igår!

Sitter i sängen och vilar upp mig lite innan vi ska till farmor och farfar på middag, känns som att det behövs... Gårdagen blev minst sagt galen, som alltid ;) Jag Hanna och Linda möttes upp i centrum för att handla lite på ICA, ingredienser till lax och quinosallad närmare bestämt. Sen tog vi tåget mot lägenheten där vi knåpade ihop middagen medan vi snackade skit och drack San Miguel (enda ölen jag kan dricka!, helst ska det vara i Spanien dock). Lite senare kom Vicki och Amelie och joinade oss. Det blev vin. mat. vin. gino. vin. nötter. vin. vin. vin.. Hihi ;) Lika kul som vanligt att sitta hemma hos nån och snacka skit med tjejgänget! ;) Vad skulle jag göra utan er <3 Snart igen! :D

Bilder sen kanske.. =)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback