Tapas!

2010-04-15 @ 20:46:27 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Hej på er,
har haft en jättemysig stund inne i stan med Carola och Alex ikväll, kom hem för en liten stund sen. Vi var på BarCelona vid kulturhuset och käkade tapas och guuuud så gott det var! Vi beställde in ett antal små rätter som alla var supergoda. Bland annat pan con ajo (vitlöksbröd), alcachofa (kronärtskocka), plancha de salmon (lax), patatas con aioli (typ friterad potatis med aioli), albondigas con salsa (stora köttbullar i tomatsås) och gambas och champinjoner på spett :) Självklart blev det ett glas vin till detta för min och Carolas del ;)





Bloggen kommer vara lite tråkig och "bildlös"

ett tagframöver.. Grejen är att min lilla hpmini verkar ha gett upp internet totalt så förmodligen blir jag tvungen att lämna in den på lagning, suck.. Tillsvidare använder jag den gamla bärbara dator (så tacksam att vi har den kvar!!) men den kan jag tyvärr inte ladda över bilder från min mobil till lika lätt:P Får börja ta med mig digitalkameran helt enkelt =) (Gud vilka i-landsproblem.. Men nu vet ni hur lat jag är i alla fall!;))

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Alex

Like!

2010-04-16 @ 00:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback