Trötter

2010-04-20 @ 21:18:21 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Har landat i soffan efter en lång dag i stan. Var duktig och stannade kvar i skolan för att plugga efter morgonens föreläsning. Vid 3-tiden började jag se suddigt i boken så då fick det bli en promenad längs med strandvägen för att sedan möta upp Esther och Lisette för en fika. Vi satte oss på älskade Café Saturnus på Östermalm (anledningen till att jag säger Östermalm är inte att jag vill låta fin eller så utan att jag helt enkelt glömt bort vad gatan som caféet ligger på heter^^). Där blev det en kaffe och en stoooooor kardemummabulle =) Saturnus är ett italienskt litet café som är känt för att ha Stockholms STÖRSTA bullar, ett rykte de lever upp till mer än väl! Om ni inte har varit där så rekommenderar jag er att testa det! =)



Hittade en bra bild på bullarna på familyliving.se :) Big and tasty!

Nu är det Barca på TV. Pedro gjorde just mål, sweet. Heja!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Manda

Satan i gatan va smarrigt det där såg ut!! Det måste man ju lätt testa :D <3

2010-04-20 @ 23:17:37
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Postat av: Zarah

Vad smarrigt :)



Tack så mycket för gratulationen :) Dagar har varit rätt vanlig om jag säger så men altid kul med gratulationer...



Kramar

2010-04-21 @ 00:22:09
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback