Wtf, it's thursday!

2010-04-15 @ 09:05:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


God morgon!
Det första jag tänkte i morse när jag klev utanför dörrn för att ge mig ut på en joggingtur var "vafan, varför har pappa ställt ut soptunnan igen?! Det var ju bara häromdan sopgubbarna var här och tömde?". Men nej, sen insåg jag att... DET ÄR JU TORSDAG! Veckorna rullar på galet fort, så fort att jag tappar greppet om veckodagarna. Vad har jag gjort sen sist sopgubbarna var här egentligen?? Illa. Mycket illa.



Okej, så vad har då denna torsdag den 15 april (OMG, what, är det redan mitten av apil???) att erbjuda? Som ni säkert redsan förstått har jag varit ute på en joggingtur och nu sitter jag och uppdaterar mig vid frukostbordet.. Ska ner till stallet för att ta hand om lillpluttarna och sen får vi se. MÅSTE sätta mig ner och plugga en stund på dan. Det är ju så förjävla tråkigt, men något som verkligen måste göras..! Ska även försöka hinna med att vara lite "huslig och ordentlig". Det ligger en ENORM hög med nytvättade kläder inne i tvättstugan och den skriker efter nån att komma och vika den.. Suck! (Nej mamma, förvänta dig inte att den är vikt när du kommer hem. Bara kanske..;) )

Bäst jag sätter fart! ♥ (btw, Madde har lärt mig hur man gör hjärtan, tack, hihi)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Haha vad roligt ditt inlägg hade i princip kunnat vara mitt inlägg idag ;) Eller ja jag har inte varit ute och joggat men allt annat...

Ha en härlig dag!

Kram

Ps

Vill se resultatet från färgningen :)

DS

2010-04-15 @ 09:32:59
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback