Magkänsla

2010-08-15 @ 21:43:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Har känt mig så förvirrad så länge. Ända sen gymnasiet faktiskt. Jag har aldrig riktigt vetat vad jag har velat, jag har bara gått och väntat på att jag helt plötsligt ska KÄNNA någonting jag verkligen vill. Men nej, nada.. Tills nyligen. Helt plötsligt har en mystisk känsla i magen krypit närmare inpå. Till en början visste jag inte riktigt vad det var. Det var en blandning av spänning, nyfikenhet och en gnutta rädsla. Sen insåg jag, det jag känner är det jag VILL! Jag är galet exalterad för att det kan bli verklighet men på samma gång livrädd för att det ska bli fel, så mycket betyder det mig. Så mycket vill jag det.



Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback